sobota, 12 grudnia 2015

Liebster Blog Award dla Kropli Arganu. #2 nominacja od Dee

Często się zdarza, że Blogerzy dostają po kilka nominacji do Liebster Blog Award, czyli odpowiedzi na 11 osobistych pytań. Mnie też to spotkało. Dzień po otrzymaniu pierwszej nominacji od Anny Marii przyszła do mnie druga, tym razem z Anglii ze strony Doroty o pseudonimie Dee z bloga Nie zawsze poprawne zapiski Dee. Dzięki Ci za nominację. Choć wyszło Ci 10 pytań.



Nie miałam czasu odpowiedzieć na nie od razu, ale obiecałam, że zrobię to przed końcem roku. Ponieważ wkrótce zaczną się święta i nie będzie na nic czasu stwierdziłam, że teraz jest ostatni dzwonek. Zdecydowałam się odpowiedzieć na pytania Dee... ustnie. Wybrałam się z telefonem i selfie stick na spacer na Alhambrę by w tej scenerii (jak widać wciąż jesiennej mimo grudnia) nagrać filmik, w którym udzielę odpowiedzi i nominuję kolejne osoby. 



Do tych samych pytań Dee nominowała oprócz mnie innych znakomitych autorów blogów: Anna Maria Boland z Anna Maria po polsku, Marcin z Wojażer, Justyna z Moja emigracja, czyli kobieta na swoim, Jagoda z Włochy by Observatore, Mała Drobna Osóbka z Chmury Kultury i Darek z Sekulada. Zajrzyj do nich koniecznie!

Oto zapis mojego filmiku, pytania od Dee i odpowiedzi:

2:10 - 1. Czy masz swoje miejsce na ziemi?
3:09 - 2. Gdybyś mogła cofnąć się w czasie, to czy coś byś zmieniła?
4:31 - 3. Jaki jest twój lubiony sposób spędzania czasu?
4:59 - 4. Średniowiecze czy dwudziesty wiek, gdzie czułabys się lepiej?
7:46 - 5. Co odnajdujesz podczas obcowania z naturą?
8:13 - 6. Góry czy morze? Co wolisz?
8:38 - 7. Czy jesteś przesądna? Jeśli tak, to, w jakie przesądy najbardziej wierzysz?
9:04 - 8. Czy jest coś, co należałoby zmienić na świecie, tak, od zaraz?
10:13 - 9. Ulubiona potrawa? Jesteś łakomczuchem?
10:40 - 10. Masz zwierzątko?
11:40 – Nominowane osoby. Podaję Wasze imiona, Wasze blogi a na koniec 11 pytań do Was.

Jakie osoby nominowałam i jakie zadałam im pytania. Dowiesz się z powyższego filmiku. A jak nie chce Ci się oglądać Dorkity rażącej czerwienią to z opisu pod nim jak wejdziesz na YT.

Liebster Blog Award dla Kropli Arganu. #2 nominacja od Dee

Po nagraniu kilku wideo, mimo że są problemy techniczne, że bierze trema przy gadaniu przed kamerż, że otoczenie rozprasza lub wogóle się wali, a przy montowaniu i wieszającym się kompie czasem trafia szlag to vlogowanie (nagrywanie wideobloga) zaczyna mnie powoli wciągać. Dlatego zapraszam Cię po więcej na mój kanal YT.

Pozdrawiam
Dorkita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus - Kuskus, czyli Zapraszam na Feedback ;)