czwartek, 3 września 2015

Alfabet emigracji

Alfabet emigracji to inicjatywa, do której zaprosiła mnie blogowa koleżanka Dee, która mieszka wraz z rodziną w Anglii od 1998 r. Przy okazji polecam poczytać jej niepoprawne zapiski. Na czym to będzie polegać? Przede wszystkim ku chwale motywacji do regularnego pisania. W każdy poniedziałek i czwartek na różnych blogach, w tym moim pojawią się wpisy na temat życia na emigracji lub cokolwiek co nam w duszy gra. Tytuł wpisu będzie kolejno zaczynał się literkę alfabetu, czyli od A do Z. W tym przypadku od A do Ż. Ciekawe dlaczego?

Alfabet emigracji

Będziemy używać polskiego alfabetu. Zatem znjadziecie literki Ą Ć Ę Ł Ń Ó Ś Ź Ż (mam nadzieję, że żadnej nie pominęłam). Nie znajdziecie natomiast Q V X. Będzie lecieć następująco: A jak A..., Ą jak Ą..., B jak B..., C jak C... Ale zaraz, jak to, przecież nie mamy słówek na Ą – spostrzegły inne blogerki. Spoko, na to też znalazł się sposób. A jak!


Tak więc inicjatywa to przede wszystkim zachęta do kreatywności i regularności. Aby to co sobie postanowisz tak samo spełnisz i to w wyznaczonym terminie. O tym dobrze wiedzą blogerzy i blogerki, którym zależy na dbaniu o swoje internetowe poletko. W tym przypadku w każdy poniedzialek i czwartek mam opublikować jeden wpis. Ze względu na inne obowiazki nie będzie to łatwe, moze nie celne co do dnia. Mam niestety lekki poślizg. Ale postaram się. 

W sumie niewiele się zmieni. Nadal będę pisać o emigracji, o życiu gdzieś pomiędzy Hiszpanią a Marokiem. Tyle, że w ramach tej zabawy. Dodam też od siebie BONUS. W każdym wpisie pojawi się link do bloga kogoś z Klubu Polek na Obczyźnie lub jakiegokolwiek co mnie zainspiruje i przede wszystkim będzie się odnosić do tematu o którym piszę. A więc blogerzy i blogerki, uważajcie, bo nie wiecie kto z Was mnie zauroczy.

Zatem trzymajcie kciuki by na początkowym zapale się nie skończyło. Bym cała i zdrowa dotarła do Z ...ups! Do Ż!

Wszystkie moje wpisy tego alfabetu znajdziecie TUTAJ

Aby śledzić wpisy emigranckiego alfabetu na innych blogach, z innych części świata zapraszam na Facebook Dee.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus - Kuskus, czyli Zapraszam na Feedback ;)