środa, 30 grudnia 2015

6 rzeczy co mnie pozytywnie zaskoczyły w Maroku

Jeśli kojarzysz mój wpis pt. 6 powodów, przez które nie mieszkam w Maroku to przygotowałam coś dla równowagi. Aby pozytywnie zakończyć ten rok i pokazać, że wszystko ma swoje plusy i minusy. Tym razem wypowiem się ustnie i będę po "jasnej stronie mocy Maroka". Zapraszam na filmik.



Oto jego zapis wszystkie wymienione pozytywne strony:
  1. Gościność Marokańczyków
  2. Tolerancja i otwartość
  3. Sytuacja kobiet w Maroku
  4. Życie nocne i spędzanie czasu ze znajomymi
  5. Infrastruktura 
  6. Krajobrazy, bazary itd.
Wideoblogowanie cały czas wciąga. Chciałabym wiedzieć, czy Tobie też to odpowiada? Czy wolisz jak nagram wpis w formie wideo czy jak go napiszę. Daj mi znać, będę wdzięczna.


Co poza tym? Święta udało się spędzić tak jak zaplanowałam. Były "Gwiezdne Wojny. Przebudzenie Mocy" między obiadem a pasterką. Chyba jestem fanką tej historii. Stąd też odniesienie do "ciemnej" i "jasnej" strony... Maroka.


6 rzeczy co mnie pozytywnie zaskoczyły w Maroku

Pierwszy tydzień stycznia czyli początek 2016 jadę na tydzień do Włoch. Rzym, Florencja, Wenecja. Już się nie mogę doczekać. Wiadomo, że Sylwestra nie będę obchodzić, bo spędzę go na pakowaniu.



W podróży chcę się odciąć od internetu a raczej będę odcięta przymusowo. Dlatego dopiero w połowie stycznia pojawi się relacja z tego wyjazdu na moim YT. Stanę się Kroplą Italii...kroplą wody z poidła w Watykanie czy z kanału weneckiego. Może włoskiej oliwy. Jajajaj, czego bym mogła nie być.

W międyczasie napisz do mnie co najbardziej Cię interesuje nie tylko związane z Marokiem ale i z Włochami. Jeśli trafię na odpowiedź, to na pewno ją nagram specjalnie dla Ciebie.

Pozdrawiam, życzę udanego Sylwestra i szczęścia w Nowym Roku

Dorkita

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Disqus - Kuskus, czyli Zapraszam na Feedback ;)